اجاره هتل آپارتمان آستانه شیراز

(تعداد بازدید: 1663)   فارس ,  شیراز ,  شیراز  کد اقامتگاه: 707018 10+ 10+ نفر شب
شروع از  2626500

2363000 تومان

هتل آپارتمان آستانه در مرکز شهر شیراز و در زمینی به مساحت 2400 متر و زیربنای 2400 مترمربع در 2 طبقه بنا شده که دارای 22 سوئیت اقامتی می باشد و حداکثر ظرفیت پذیرایی از 92 گردشگر را دارد.
طبقه همکف لابی هتل بوده و طبقه اول شامل 1 سوئیت 2 تخته، 1 سوئیت 3 تخته (سوئیت ها از نظر معماری و دکوراسیون شبیه هم هستند)، 14 سوئیت 4 تخته (سوئیت ها از نظر معماری و دکوراسیون شبیه هم هستند)، 6 سوئیت 5 تخته و تراس بزرگ (60 متر) مشترک که به صورت کافی شاپ رو باز بوده می باشد. سوئیت ها بصورت تخت خواب بوده و دارای سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی می باشند، فقط سوئیت های 2 تخته و 3 تخته دارای سرویس بهداشتی ایرانی می باشند. هتل دارای رستوران می باشد.
این هتل آپارتمان بخاطر واقع شدن در بافت شهری و دسترسی آسان به اماکن مذهبی، اماکن تاریخی و مراکز خرید خاطره سفری دلنشین را برایتان به ارمغان می آورد. فاصله هتل تا سوپرمارکت و نانوایی 5 دقیقه بصورت پیاده روی می باشد.
از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف هتل می توان به حرم شاهچراغ (2 کیلومتر)، نارنجستان قوام ( 950 متر)، آرامگاه سعدی (5 کیلومتر)، آرامگاه حافظ (4 کیلومتر)، مسجد نصیرالملک (1 کیلومتر)، خانه زینت الملوک (800 متر) و بازار وکیل (5 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
2626500 تومان
2363000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو هتل آپارتمان آستانه شیراز

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
سوئیت 45 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، 1 کاناپه تخت خواب شو 1 نفره و تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل)، آشپزخانه با امکانات آشپزی. سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی فن کوئل و چیلر. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
سوئیت 45 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، 1 کاناپه تخت خواب شو 1 نفره و تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل)، آشپزخانه با امکانات آشپزی. سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی فن کوئل و چیلر. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
سوئیت 65 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، 2 کاناپه تخت خواب شو 1 نفره و تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل)، آشپزخانه با امکانات آشپزی. سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی فن کوئل و چیلر. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 6 نفر
سوئیت 65 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، 3 کاناپه تخت خواب شو 1 نفره و تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل)، آشپزخانه با امکانات آشپزی. سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی فن کوئل و چیلر. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو هتل آپارتمان آستانه شیراز:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:2 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

عزیزاله (رزرو کننده) سوئیت 4 تخته با صبحانه در اردیبهشت 1402 07 اردیبهشت 1402
راهنمایی در خصوص امکان دستیابی به حرم شاهچراغ از طریق پارکینگ هتل انجام نگرفت و متأسفانه بیهوده وقت زیادی را در ترافیک صرف کردم. کتری برقی روز دوم خراب شد و کتری جایگزین ندادند. صبحانه ضعیف و نسبت به سایر هتل‌های هم رده ناقص بود، به عنوان نمونه فقط املت داشت و تخم مرغ آب پز و نیمرو نداشت یا اینکه نان صبحانه افتضاح بود و فقط یک نمونه نان (نان لواش متری) داشت. مکان و محل صبحانه بسیار کوچک بود و اغلب روزها جا کم بود. صبحانه سر وقت اعلام شده آماده نبود. پله های ورودی هتل بسیار کثیف بود. برخورد پرسنل هنگام تحویل دهی و خداحافظی مناسب نبود. قیمت نسبت به امکانات بالا بود.
معماری و منظره:2 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به عزیزاله احمدی کافشانی 08 اردیبهشت 1402
سلام دوست عزیز
خوشحال بودیم که میزبان شما بودیم
ناراحت شدیم که مشکلاتی برای شما پیش آماده
در خصوص دسترسی به حرم باید خدمتتون عرض کنم که دقیقا انتهای پارکینگ حرم شاهچراغ قرار دارد و در صورتی که از همکاران سوال کرده بودید کامل راهنمایی‌تون می‌کردند
در مورد صبحانه نیمرو و املت در هتل ما به صورت تازه سرو می‌شود در صورتی که از بچه‌ها میخاستید برای شما آماده می‌کردند و مطمئنن شما تقضایی نکرده‌اید
در مورد کتری برقی هم یکسری از مهمانان ما در هفته قبلی حدود ۱۰ عدد کتری برقی را به اشتباه روی اجاق گاز گذاشتند و به کتری آسیب وارد شد امیدوارم که این اشتباه از سمت شما هم پیش نیامده باشه و متاسفانه موجودی انبار تمام شد
بازهم اگر کوتاهی از سمت هتل پیش آماده عذرخواهی میکنیم و تمام تذکرات شما رو بطور کامل و دقیق برطرف خواهیم کرد
ممنون که با انتقادات خود به ما کمک میکنید





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید